Finsko

20.08.2009 17:32

Po téměř dvou letech co se znám s Pirkko, majitelkou Killiho ( Cliff vom Beuchower Hof), jsem se odhodlala k návštěvě Finska.

Cesta letadlem byla skvělá, ale hlavně rychlá. Hned po příletu mě Pirkko vyzvedla na letišti a po krátké zastávce u ní doma jsme hned jeli za Elisou Tiovola ( ch.s. Lady´s Trick) spolumajitelkou naší Akiry SA. Přivítání bylo super a chvili po tom dorazila Kaisa s Akirou. Pirkko udělala spoustu fotek v postoji i detailů hlavy. A pak se mluvilo, mluvilo a mluvilo:)

Další den ráno přiletěl Luděk a jelo se na trénink.

Sussana majitelka Awara mě hned po seznámení začala bombardovat otázkami ohledně Awárka :)

Viděla jsem Awara v akci jsem velice ráda. Je to opravdu skvělý pes s výbornou povahou a neuvěřitelnou chutí do práce. Se Susskou jsem si pak celou dobu povídali a hlavně plánovali Awárkovi budoucnost... :)

V pátek jsme také byli u majitelky Alegry SA  Anniky Laine ( ch.s. Mamres ). Annika má doma velice krušno. Stará se o deset dobrmáňat, kterým umřela matka při porodu. A tak jsem také přiložila ruku k dílu a nakrmila ty malé kuličky :)

V sobotu se jelo na trénink a k mé velké radosti dorazila i Mia Niemi (ch.s.Marvinettes ) s fenkou Arriou SA. Byla jsem velice ráda, že dojela protože cestu měla více než dlouhou ( přez 200 km). A opět jsem mluvili a mluvili. Svítilo nám krásně slunce a tak Pirkko udělala pár nových fotek Arrii.

Zkoušela jsem s Arrikou trošku pocvičit poslušnost, ale bylo to jako tančit tango s tasmánským čertem :) Přesto jsem velice ráda, že jsem se s Miou dohodla na internátním výcviku Arrii. Arr má totiž neuvěřitelný drive na cokoliv a tak doufám, že nám to spolu půjde:)

V neděli přijela na trénink Alegra SA se svými majiteli. Alegra je velice krásná fena s neuvěřitelně živým projevem a skvělým charakterem.

Bohužel majitelé neuměli anglicky a já finštině zatím taky pořádně nerozumím, takže nám skoro celou dobu překládala Susska:)

S Annikou jsem se taktéž předběžně dohodli na výcviku krásné Alegry.

 

Návštěva Finska byla úžasná. Musím moc poděkovat Pirkko za veškerou pomoc a hlavně za Killeho..( který se mnou mimochodem spal celou dobu v posteli :))

Doufám, že tato cesta nebyla poslední! A už se moc těším na podzimní návštěvu Pirkko :)

 

Fotky vložím hned jak se se mnou začne bavit foťák :)

Vím že chyba je mezi židlí a klávesnicí, ale nevím co s ní :) Takže chviličku strpení :)