Intercanis 27.-28.6.2009

29.06.2009 20:52

 

O víkendu jsem s dětima byli na čumendu v Brně na mezinárodní výstavě psů.

V sobotu jsem vzala Žakarku...V obavách, kolik pejsanů se mi tam pokusí sežrat ( protože přece co je malé...to je svačinka...) jsme ráno vyjeli vstříc Brnu. A bylo to pro mě velké překvapení. Žakarka se celý den chovala jako princezna! Pejsany ignorovala až na jeden jediný případ...takový chlupatý kopačák blíže neurčené rasy...Hlazení jí tentokrát nevadilo a u některých ho i vyžadovala, u každého stánku, kde jsme se na chvíli zastavili si lehla a v klidu čekala. Od každého si v klidu vzala pamlsky a podávala za to packu. Jediné čím mě celý den zlobila bylo tahání na vodítku...

Vneděli jsem vyrazila s Alexem... V ještě větších obavách jsem se na něj vyzbrojila košem...

Po chvilce pobíhání po výstavišti a čekání, až se začnou vystavovat dobrmánci nebyl náhubek ani potřeba...

Alex stejne jako Žakarka celý den pospával vedle kruhu, vyžadoval pamlsky od každého, kdo se pokusil projít kolem nás. Nechal se spokojeně drbat na zádech a mazlil se o stošest:)

Po zkončení dobrmánků jsme si s Kocourem zkusili zaběhat ve výstavním kruhu. Šlo nám to výborně:))

 

Celý víkend byl moc povedený. Doma máme zásobu pamlsků, které mají miláčci nejraději.

Největší radost měli všichni z uzených uší, které dostali každý den po našem návratu.