LVT Jelenec SK

20.08.2009 17:06

Z Lukové jsme přejížděli rovnou na výcvikový tábor Luďka Šilhavého, který se konal v Jelenci na Slovensku.

Cesta byla hrozná a velice dlouhá:(

Po příjezdu do chatové osady Gýmeš nás Luděk ubytoval a později se začali sjíždět i naši spolubydlící:)

První večer jsme jen prospali, byla jsem tak unavená, že jsem šla spát už v osum hodin a spala až do rána :)

Výcvik byl pro nás opravdovým přínosem. Dozvěděla jsem se co dělám za chyby ( skoro všechno :))) a co nám zase jde dobře (skoro nic :))). Luděk nám ukázal spoustu nových tipů a tiků jak psa zpřesnit a zrychlit.

Co mě moc potěšilo byla pochvala od Lucie Skopalové. Chválila Alexíkovo stopování :)

Děckám se stejně nejvíce líbilo, když jsem je pustila na louce a oni začali hrát ty svoje ozubené hry a honit ptáčky:)

 

Poznala jsem zde spoustu skvělých lidiček. V chtě s námi byla Matrina s 9 měsíčním dobrmanním klukem Hittem Moravia Heart, Magra a René s polobratrem našich dětí Aurius Artep Moravia a Jitka s 10 měsíčním ovčounem Ringem z Hemnonu.

Byli jsem skvělá parta, nikde se totiž neotvírá první láhev vína v deset hodin dopoledne:)))

A nezapomenu na společnou práci v kuchyni při výrobě halušek.....a že nám to šlo :))

Bohužel z tohoto setkání nemám fotky, jelikož selhala technika :(